
La Invención de Hugo
Josep Martí
FITXA TÈCNICA:
- Títol original: Hugo
- Any: 2011
- Durada: 127 min.
- País: Estats Units
- Director: Martin Scorsese
- Guió: John Logan (Llibre: Brian Selznick)
- Música: Howard Shore
- Fotografia: Robert Richardson
- Repartiment: Asa Butterfield , Chloë Grace Moretz , Ben Kingsley , Sacha Baron Cohen , Jude Law , Emily Mortimer , Michael Stuhlbarg , Ray Winstone , Christopher Lee , Richard Griffiths , Helen McCrory , Frances de la Tour
- Productora: GK Films / Infinitum Nihil / Warner Bros PicturesGènereAventures . Drama . Fantàstic . Intriga | Anys 30 . Cinema dins del cinema .Steampunk . Cinema familiar .
Sinopsi:
Elements del Cinema:
Pla general
En aquest podem veure desde lluny un gran escenari -Estació de tren de paris(actualment és un Museu)
Primer pla
En aquesta imatge, el primer pla es basa en els dos personatges
Pla detall
En aquesta imatge, mostra un detall característic, en aquest cas, la cara de la noia
Pel·lícula:
la Música/Opinió personal
L'Autor de la música d'aquesta pel·lícula, és Howard Shore, les seves principals bandes sonores són les que va fer a la pel·lícula de el senyor dels anells, que són les que el van fer ressaltar més, va guanyar varis premis en aquestes, un D'Ells va ser un globus d'or.
•Aquest director, t'he unes característiques que el fan bastant únic, podem diferenciar-lo gràcies a la harmonia en les seves bandes, i la manera que t'he de poder fer més reals les escenes.
•Cada personatge en aquesta pel·lícula, t'hé un tema, Hugo per ex. Representa a un nen pobre, que és fill de un home que arregla cosses, i que alfinal sa mort. La nena representa a una nena molt aventurera, a que li agraden les aventures i també li agrada llegir, i alfinal d'involucra en una aventura amb Hugo
•En aquesta pel·lícula, podem veure varies escenes, que ens poden fer referència amb George Mèlies, ja que surt ell en un llibre. Una d'aquestes escenes, en per ex. Cuan hi ha diverses persones amb un cine, veient una pel·lícula del George, i de repent ve un tren i tothom s'aixeca del seient, i també ens parla d'ell en vaires escenes.
D'Aquesta pel·lícula, m'ha agradat bastant ja que amb la música que t'he, de Howard Shore, i la aventura que t'he fan un bon conjunt, també perquè s'aprèn una mica d'història, podem veure l'estació de tren, la biblioteca... i ens parlen de george Mèlies, en general aquesta pel·lícula és molt recomanable i esta molt bé.